2009. március 20., péntek

Válasz Nönének(most csak szövegelek)

A zsibbadás dettó, de nekem még visszerem is van, és ha sokat üldögélek a gumómon, akkor fáj a lábam, és a térdem is, a sportsérült. Szóval azért is kötök, hogy ne nyavalyogjak folyton, akkor ezeket nem érzem, csak utána. Asszem, még ma befejezhetném a zöldemet, és akkor már minden színből lenne valami, a bordós is félkész. Ráadásul Erika nemsokára újra csomagol nekünk, muszáj igyekezni befejezni, mielőtt elfogy az anyag. Ja, és vau-vau, megint ügyelek. Puszi mindenkinek!

2 megjegyzés:

nöné írta...

Moncsikám drága, a visszérben is hasonlítunk, nekem "sajna" sportsérülésem nincs, soha nem sportoltam. Várom a zöldet is nagyon. És várom a jövő hetet, az Erika-batyut. Ma-holnap lehet, le sem fekszem, be akarom fejezni a "sivatagi csodát"! Ma Apuka demonstrálni van Pesten, szabad lenne a pálya, de gyerekileg teltház van, ki kell rukkolni a konyhában. De majd jön a du. meg az este!

Moncsi írta...

Fél négyig emlékszem, aztán filmszakadás, de kész a zöld, kép még nincs.Próbakötést végeztem a "csodával", de várok még Erikára, fonal és tűügyileg is, mert tényleg vastagabbal kéne kötni.Bordóm van ilyen, de még nem kész az első darab, addig nem kezdek másikat. Milyen szerencsések ezek az apukák, hogy nem havonta "demonstrálnak" :))) Ma csak krumplis pogit sütöttem, de van majd fél kiló saját gyártású túróm (minden este kapunk két liter házi tejet),abból kéne valamit prezentálni. Ja, és migrén közeleg, már jegelem a bucimat, jégakkuval, aztán ha nem múlik, jönnek a mérgek.

Környe Márciusban