2009. március 26., csütörtök

Szenvedek és örülök...

Elkészült Transition Chart, minden bogyó a helyén van, az Agave első sora mégsem passzol, 4 szem hiányzik a középső szem előtt. Nekem azok a kis "b" betűs jelek a gyanúsak, mert éppen 4 van belőlük egy- egy oldalon, lehet, hogy azoknál is valami "szaporulatnak" kéne lenni? Most bontogatom vissza a sort, közben dudált a postásautó, megérkezett a "tolnai szállítmány" Erikától. Kicsit tekergetem a színátmeneteseket, hogy bele tudjak kötni. Képek majd később lesznek. Ma még a főzőlyukamban is elő kéne fordulnom, de nehezemre esik...

3 megjegyzés:

ercsu27 írta...

A b azt jelenti, hogy a hátsó lábát kötöd le.

Szerintem is kimaradhatott 1-2 ráhajtás.

Milyen az átmenetes? Ugye milyen fincsi puha? Mi lesz belőle?

nöné írta...

ÚÚÚÚÚ, irigyellek, az én postáson lehet előbb a kocsmában fordult meg.
Ne őrülj meg, meg lesz az, sztem is a ráhajtás lehet a hibás, néha nálam is előfordul, de aztán egy huszármozdulattal segítek rajta, nem is olyan feltűnő.
Kitartást kicsikém! Alig várom, hogy láthassam a kész cuccost!

Moncsi írta...

Rendben, hogy ráhajtást tehetek, ha kimaradt, a következő sorban is, de nem jön össze, az első sorban, Agave, van ugye 13 sima egymás mellett, azoknak az előző sor 11 szeme fölött kell lenni, ha jól tévedek, az első adag oda is került, de a második ismétlésnél már megint eltolódott. Na, ehhez ma már nincs idegem, majd holnap éjjel kifilózom. A színes-átmenetes, olyan, mintha semmit kötnék, a puha nem is igazán takarja, milyen. Mivel elég erőteljesnek néznek ki a színek, Kiri, vagy Sheti, ezeket fejből kenem-vágom. Milyen nagy arcom lett, mi? Pedig pár hete még nyüszítettem,hogy én aztán nem..., csipkét meg főleg... De aztán csak-csak, és tessék, belebetegszem, ha nem tehetem.

Környe Márciusban