2009. március 13., péntek

"Mutogatjuk Ercsunak..." csak képek





8 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Még hogy kezdő, meg nem tud csipkét!!!!! :-)
Gratulálok, nagyon ügyes vagy!
Klassz lett!

ercsu27 írta...

Jaaa, és köszönöm szépen a képeket!
Kellene csinálni egy albumot valahol a műveknek! :-)

Mónika írta...

Azért megszenvedtem vele, főleg a végén, de ott már úgy kötöttem, ahogy a dőlések mutatták, nem számoltam semmit.Igaz kicsit kicsi lett, de csak lesz egy csajszi, aki megkaphatja. 75*180 lett a mérete. a gyapjú az egészen más, már most 50 centi felett van a hossza, a bogyózás előtt.A Picasa-n lehet albumot készíteni, eleve ott mentődnek a blogra feltett képek, legalább is nálam.Gondolom előbb létre kell hozni egy fiókot. Erika, akkor a Shetlandot el tudod küldeni, ha nem túl bonyolult, lerajzolom, mert a nyomtatónk csak nyomi!! A kezemre fog a festék, csak papírra nem.

ercsu27 írta...

Ok, elküldöm, de elég rossz minőség, én is átrajzoltam.

Mónika írta...

Köszi, nézz bele a Picasa-mba, rendszeresen elírom ezt a szót :))

Anice kötős blogja írta...

Mintha én azt is elküldtem volna neked kinyomtatva
' Baltic
2.Laminaria
3. Shetland

nöné írta...

Moncsikám, gratulálok! Csatlakozom Erikához, "méghogy kezdő". Ügyi vagy, várjuk a következőt!

Mónika írta...

Igen, Anice, közben rájöttem, mikor Erika elküldte @-ben, csak azt hittem, hogy nem az egész leírás van benne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)