2009. március 13., péntek

"Mutogatjuk Ercsunak..." csak képek





8 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Még hogy kezdő, meg nem tud csipkét!!!!! :-)
Gratulálok, nagyon ügyes vagy!
Klassz lett!

ercsu27 írta...

Jaaa, és köszönöm szépen a képeket!
Kellene csinálni egy albumot valahol a műveknek! :-)

Moncsi írta...

Azért megszenvedtem vele, főleg a végén, de ott már úgy kötöttem, ahogy a dőlések mutatták, nem számoltam semmit.Igaz kicsit kicsi lett, de csak lesz egy csajszi, aki megkaphatja. 75*180 lett a mérete. a gyapjú az egészen más, már most 50 centi felett van a hossza, a bogyózás előtt.A Picasa-n lehet albumot készíteni, eleve ott mentődnek a blogra feltett képek, legalább is nálam.Gondolom előbb létre kell hozni egy fiókot. Erika, akkor a Shetlandot el tudod küldeni, ha nem túl bonyolult, lerajzolom, mert a nyomtatónk csak nyomi!! A kezemre fog a festék, csak papírra nem.

ercsu27 írta...

Ok, elküldöm, de elég rossz minőség, én is átrajzoltam.

Moncsi írta...

Köszi, nézz bele a Picasa-mba, rendszeresen elírom ezt a szót :))

Anice kötős blogja írta...

Mintha én azt is elküldtem volna neked kinyomtatva
' Baltic
2.Laminaria
3. Shetland

nöné írta...

Moncsikám, gratulálok! Csatlakozom Erikához, "méghogy kezdő". Ügyi vagy, várjuk a következőt!

Moncsi írta...

Igen, Anice, közben rájöttem, mikor Erika elküldte @-ben, csak azt hittem, hogy nem az egész leírás van benne.

Környe Márciusban