2009. március 11., szerda

Én így "bogyóztam"...

Mivel az első nekifutás inkább jó nagy beleszaladás lett, új módszert találtam ki, hogy ne kelljen tűt görbíteni. Gyöngyitől vett ötlet, hogy csak 3 öltésből álljon a bogyó. De a ráhajtásokat mellőztem, mert azokat szorítottam rá a tűre, és ezért nem tudtam lekötni. Tehát: elölről, hátulról, majd újra elölről , lazán lekötöttem a szemet, és ezt áttéve a bal tűre, újra lekötöttem, így csak egy normál szem maradt, és nem kellett vele a visszáján vacakolni, nem beszélve arról, hogy nem kell nézegetni, hogy biztos egybe kössük le. Így a fordított sorokban tényleg lehet pihenni, vagy számolgatni.


Más:S.O.S, aki már túl van ezen a részen! A chart4-c--nél a 30. sornál vagyok, ez a fordított sor, utána egy végig sima, csak négy ráhajtás van benne. A 33. sornál ugyanannyi szemszám van, mint a 31-nél, akkor ebbe már nem teszünk a középső és szélszemek mellé plusz ráhajtást?


Ercsu! Piszkos anyagiakat ma lerendeztem!

3 megjegyzés:

ercsu27 írta...

A batyuk meg úton vannak! :-)

Mónika írta...

Köszi, akkor alig várom, hogy megérkezzen "batyu kám". Az utolsó chartnál járok, a "fecskefarok" jelöléshez kérnék egy kis magyarázatot.

ercsu27 írta...

Csavart szem. A másik szárát kötöd le, hogy csavartan álljon. Én nem kötöttem, mert a minta nem lesz szebb tőle, és csak macera. Sima szemeket kötöttem helyette.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)