2009. december 30., szerda

Boldog Új Évet Kívánok!

Készen lettem a lila kendőcskével, de besötétedett, így nem fényképeztem. Ehelyett kerestem egy képet, úgy tűnik, szeretem a giccseseket, és ezzel szeretnék minden olvasómnak, a rejtőzködőknek, és a magukat megmutatóknak, az ismerőseimnek, és, akik annak érzik magukat, de elsősorban , Nektek, a Barátaimnak, akiket ezeken az oldalakon szereztem az elmúlt évben, Nektek, akik azzal, hogy olvastok, életben tartottátok ezt a blogocskát, Boldog Új Évet Kívánni!

4 megjegyzés:

Annamari írta...

Boldog Újesztendőt Neked is! Köss és mutass nekünk sok szépet 2010-ben, legyen részed mindenjóban amit szeretnél!

Macus írta...

Legyen Nektek is szép a következő év!

Kíváncsian várom a lila kendő képét. Biztosan gyönyörű lett.

nöné írta...

Moncsikám, drága Barátném! Neked és Családodnak kívánok minden szépet és jót, gazdagságot, boldogságot, de legfőképp egészséget! BÚÉK!

Tinkmara írta...

Drága Moncsi, hálás vagyok a sorsnak, hogy megismerhettelek. A legszebbeket kívánom neked az Új Esztendőre. Puszillak sokszor!

Környe Márciusban