2009. december 12., szombat

Karácsonyi díj és kesztyű megint...

Éppen a délutáni kávémat kortyoltam, mikor beléptem ma ide, és lám, itt is várt rám egy finom kortyolni való, Évitől, hálája jeléül, amiért kedvet és segítség kapott a kötéshez. Köszönöm, és szívesen bármikor. Igaz a profi kötőktől még igen messze vagyok, én csak igyekszem a leírásokat követni. Továbbítanám ezeket a finomságokat Ildikónak, Julcsinak, Tiszinek, és persze még sok alkotó "lánykát2 említhetnék, aki csak erre jár, vegye nyugodtan magára!

Mai összes ténykedésem ismét csak egy pár kesztyűben "merült" ki, ugyancsak tolnai színátmenetes gyapjúból készült.3-as tűvel. (A tegnapin már eldolgoztam a szálakat!)

5 megjegyzés:

Tiszi írta...

Köszönöm szépen Moncsi. :) PuszI!!

Macus írta...

Ezt én is elküldtem Neked még a múlt héten...

Moncsi írta...

Igen, Macus, akkor is kitettem! :))

Lente Julcsi írta...

Én is köszönöm szépen!
:o)

erős ildikó írta...

Köszönöm szépen, jólesett betérni!

Környe Márciusban