2009. december 17., csütörtök

Karperec, sapkával...

Kataca, én sem tágítom a napot, csak igyekszem az időt jól kihasználni, mondhatnám azt is, hogy a főzésről kezdek leszokni, de így nem igaz, inkább az a baj velem, hogy nem tudok keveset főzni, és mindig akad valami, amihez nyúlni lehet, hol leveshez kell második fogás, hol fordítva, így aztán megspórolódik valamennyi idő. Előfordul, hogy itt ragadok a gépnél, nézelődni, és amire észbe kapok, már rá is jöttem, hogy bizony annyi idő alatt kész lett volna egy fél kesztyű, vagy fél sapka.

Macus! Nekem is tetszik a fejléckép, bár kicsit giccses, de jó ránézni, valahol ott vagyok én is egy ablak mögött. :)

Ma is csak leves-napom volt, aztán befejeztem a tegnap kezdett sapkát. A harmadik kép siralmas lett, a többi nagyjából a helyén van színben, bár kicsit sötétebbek a színek. Délelőtt körbesétáltam a falut, nem voltam olyan bátor leány, hogy biciklire "pattanjak". A pattanás még száraz időben is túlzás, úgy tápászkodom fel a járműre. :)

Postáztam az elmaradásaimat, vállalásaimat. Közben kézhez kaptam Tiszi alkotását, cserébe a barnás fejfedőért. Volt még a borítékban egy kis lógócska is, ez meglepetésként ért ám! Köszi! Egy közeli kép a karkötőről, a kis szívecske felirata a lényeg: Efelől egy pillanatig nem voltak kétségeim, ismerve a munkásságodat, kedves Hajni! Valamint egy csomag kötőtűt Ercsutól, sapkakötéshez. Tényleg nagyon jók. Remélem az én küldeményeim is rendben célbaérnek, majd aki kapta, jelezzen vissza. Többet most nem árulkodok!

3 megjegyzés:

Tinkmara írta...

Juj, de szépek megen... az a helyzet, hogy sapkácskát szeretnék... *irul-pirul*... lehet?
Moncsikám, megkaptam az emailed. Te egy drága vagy, nagyon szeretlek. Amint lesz egy pici idő, leülök szépen válaszolni.
Hálásan kösöznöm a linkeket, szégyenszemre most vettem csak észre. Kérlek az utolsó kettőt cseréd le ezekre, ha van rá mód. A két fotós ilyen formában befuccsolt, marad a régi, meg az újságírkálós. Előre is hálásan köszönöm.
Szóval a linkek:

Pillanatvarázs
http://tinkmarashots.freeblog.hu/

Amerika titkai
http://tinkmara-amerika.blogspot.com/

Köszönöm és millió puszi

Moncsi írta...

Jól van Katinka, cserélem, és bármit lehet!

Csak szólj róla!

M.

Tinkmara írta...

Köszönöm, most "el vagyunk utazva" egy kicsit. :)) De jövök nagyon hamarosan. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)