2009. december 10., csütörtök

Olyan, mint én... /hájas/

Egyik adag behajtogatott hájas tésztám átalakult, hő hatására. Eleinte a négyszögeket próbáltam elkészíteni, majd diós-lekváros "bukta szerű"alakzatot, de nem volt kedvem estig melegedni a sütő mellett. Így maradt a jó vékonyra nyújtás, lekvározás, cukros darált dióval meghintés.


Feltekertem, szeleteltem, lemezre tettem, melegbe bevetettem/ mekk.../. Remek lett! /De eszem elment: melegen ettem...:( Lehet, 1-re belegebedek...:)

Na, elég a hülyeségből, Moncsi, mutatom a képeket...

11 megjegyzés:

Kataca írta...

Szép!!!
És biztos fincsi is...

És én is szoktam butus lenni, hogy melegen eszem, amit nem lehetne...

Lente Julcsi írta...

Nyami!

Macus írta...

Hú, de jól néznek ki!

Moncsi írta...

Nem csak jól kinéznek...Ma már nem is ebédelek.

Moncsi írta...

Kriszta, ha most elindulnál, még jutna belőle, Te vagy legközelebb...Jaj, nem, Kataca közelebb lakik... Bocs!

Maria írta...

Moncsi, már megint gondoskodtál a mai adag vidámságról.

Moncsi írta...

Mária, csak úgy jött, ihletem volt. Viszont tényleg kezdem érezni, hogy melegen befaltam párat.

Tinkmara írta...

De örülök, hogy megtaláltalak. Ezt írtam neked a blogomon, de ide is bepötyögöm:
Drága Moncsi, Isten hozott nálam. De kellemetes meglepetés. Én is nagyon jól érzem magam ebben a falucskában, pont nekem való. ;) Kösöznöm szépen a kedves szavakat. Várlak máskor is szeretettel.
Most aztán jól megtaláltam a blogodat is. Megyek nézelődni, (holnap, most nagyon késő van errefelé) ha nem bánod. Gyorsan ki is linkellek. ;)
Puszi!

erős ildikó írta...

Ezt meg sem merem mutatni a páromnak! Imádja a hájast és ezek gyönyörűek lettek! (Én meg a ritkánál is ritkábban csinálok.)

Timici írta...

guszták nagyon!!!

Tiszi írta...

Nyami! De megenném!!! Főleg az utolsó változat jönne be. ;)

Környe Márciusban