2009. december 10., csütörtök

Meglepetéééés!!!

Már megint ez történt:

Postás:Móóóniii!

Moncsi kidöcög...

Egy kis dobozkát kaptam


Feladó: Gyöngyi

Két másik blogbarátnémtól vártam "feladványt", de Ő beelőzött Benneteket, ezért voltam úgy meglepve, sőt, meghatva, mert olyan figyelmetlen vagyok, hogy nekem nem jutott eszembe, hogy meglepit küldjek...

Lázas bontogatás, /kisollóval estem neki/, a dobozon, ami előkerült: "Pucoló kesztyű" felirat, na, gondoltam, Gyöngyi megtréfált, és krumplit kell pucoválnom?

Kisolló haladt tovább, egy kis ovális keretbe foglalt hímzés bukkant elő, és pár filter átható illatú eredeti, gyümölcstea.

Gyöngyi készítette a képecskét, mintegy "moncsi-logó" gyanánt.

Igazán köszönöm!!!

Még úgysem voltam ilyen formában megörökítve. A háttérként szolgáló finom anyag a csomagolása az alkotásnak. Igazán karácsonyi hangulatot hoztál ma nekem, Gyöngyi!



3 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

De szép!

Moncsi írta...

Már kint is van a falon, a kötős fotelem felett...

Timici írta...

nagyon szép és nagyon kedves!

Környe Márciusban