2009. december 15., kedd

Úgysem találjátok ki... /kesztyű/

Úgy döntöttem, mindegyik színátmenetes tolnaiból készítek egy pár (lehet: egypár) kesztyűt, hogy fogyjon a fonalhegy, mely úgy húzódik végig a szobán, mint az Eurázsiai-hegységrendszer a kontinensen át. (remélem jó a meglátásom).Az elején szépen csíkozódott, amikor a hüvelykujjhoz készítettem a szaporításokat, ott keletkezett az a kékes folt. De még így is tetszik. Végül is ez lenne a kézi kötés lényege, értéke, hogy képtelenség két egyforma darabot kötni az ilyen fonalakból. Emiatt mondhatom rá, hogy EGYEDI. Persze a hozzáállás a szokásos: Mi a ....nak/nek/, ki mit gondol, de jól eresszétek el a fantáziátokat, mert ide nem illik olyasmi, amit leírhatnék/mivel "úrinő" vagyok/. Odáig jogos is, hogy mit kezdek ennyi kézre valóval, mert nem is használok ilyesmit, csak nyavalygok, hogy lefagy a kezem. A kereslet az a negatív tartományban van, a semminél is kevesebb, ha létezik ilyen. De a többi elkészített kiegészítőre is ez a jellemző. Pedig kiplakátoltam erre-arra, lehet inkább amarra kellett volna. Senki még csak rá sem mozdult. Ugye jól gondoltam előre, nem hisztiből voltam pesszimista, hanem tapasztalatból.


VISZONT:
Megfigyelésem eredménye, a hidegebb idő beköszöntével: Mindenki EGYENSAPKÁBAN (mondjuk mentségül felhozható, van három színben) mászkál a faluban, naná, hogy a kínaiban szerezték be. Legalább, ha idegen téved erre, tudja, ki a bennszülött. Ha a sapkák alá néznék, ott is jellemző az egyformaság, a legtöbben EGYENGONDOLKODÁST hordanak, /és büszkék rá/

8 megjegyzés:

nöné írta...

Hát már csak ilyenek az emberek (sajnos). Pedig tényleg klassz dolog egyedit viselni.

Julcsi írta...

Akkor a sapka-sál mellé lécci köss egy pár (lehet:egypár) kesztyűt is!Az lesz a meglepim :o)
Köszönöm!

Kriszta írta...

Én is nagyon szeretem az egyedi darabokat, de sajnos erre sem igazán értékelik az emberek. Ez a kesztyűd is nagyon klassz lett!

Macus írta...

Ilyenek a népek, sajnos.
Én a sok sálat, baktust mind elajándékozom a barátoknak és lányaiknak. Persze kesztyűt nem tudok kötni hozzá. Meg kéne tanulni.. meg zoknit is jó lenne tudni készíteni.
Majd egyszer.
Viszont a te kesztyűid olyan szépek!

Anice kötős blogja írta...

Mikor bementem a kínaiba és potom pénzért megláttam a "kötött" sapkákat, hát, nekem is elment kicsit a kedvem a további ténykedéstől bevallom. Azért nem adom fel csak kevés időm van, kétszer-háromszor annyi kell most mindenhez olyan lassú lettem és még van három hónap.

kiseri írta...

Hát ezen akkorát nevettem! A mi városunkban(!) is ez a helyzet! ez van... pénz beszél...:( sajnos.
Én a helyedben missziót kezdenék: kezdj el ajándékba kötni, és aztán szépen áttérhetsz az értékesítésre... úgyis szájról-szájra fog terjedni, jééé, ki kötötte ezt a csodaszépet?! hol vetted?! stb... hátha bejön..:)

Kataca írta...

Az egyenfejen egyensapka csak egy dolog....a baj az, hogy az emberek irígyek is...ha valaki kilóg, akkor még inkább kiközösítik...
De fel a fejjel!!!!

Timici írta...

szépek lettek a kesztyűk:o)
a közvetlen környezetemben(lakás, suli, ovi) nem ismerek senkit, aki kötne(vagy horgolna, hímezne,varrna), úgyhogy teljes meglepődéssel fogadták, hogy a fiúk sapkáját én kötöttem, elég szomorú:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)