2009. december 15., kedd

Úgysem találjátok ki... /kesztyű/

Úgy döntöttem, mindegyik színátmenetes tolnaiból készítek egy pár (lehet: egypár) kesztyűt, hogy fogyjon a fonalhegy, mely úgy húzódik végig a szobán, mint az Eurázsiai-hegységrendszer a kontinensen át. (remélem jó a meglátásom).Az elején szépen csíkozódott, amikor a hüvelykujjhoz készítettem a szaporításokat, ott keletkezett az a kékes folt. De még így is tetszik. Végül is ez lenne a kézi kötés lényege, értéke, hogy képtelenség két egyforma darabot kötni az ilyen fonalakból. Emiatt mondhatom rá, hogy EGYEDI. Persze a hozzáállás a szokásos: Mi a ....nak/nek/, ki mit gondol, de jól eresszétek el a fantáziátokat, mert ide nem illik olyasmi, amit leírhatnék/mivel "úrinő" vagyok/. Odáig jogos is, hogy mit kezdek ennyi kézre valóval, mert nem is használok ilyesmit, csak nyavalygok, hogy lefagy a kezem. A kereslet az a negatív tartományban van, a semminél is kevesebb, ha létezik ilyen. De a többi elkészített kiegészítőre is ez a jellemző. Pedig kiplakátoltam erre-arra, lehet inkább amarra kellett volna. Senki még csak rá sem mozdult. Ugye jól gondoltam előre, nem hisztiből voltam pesszimista, hanem tapasztalatból.


VISZONT:
Megfigyelésem eredménye, a hidegebb idő beköszöntével: Mindenki EGYENSAPKÁBAN (mondjuk mentségül felhozható, van három színben) mászkál a faluban, naná, hogy a kínaiban szerezték be. Legalább, ha idegen téved erre, tudja, ki a bennszülött. Ha a sapkák alá néznék, ott is jellemző az egyformaság, a legtöbben EGYENGONDOLKODÁST hordanak, /és büszkék rá/

8 megjegyzés:

nöné írta...

Hát már csak ilyenek az emberek (sajnos). Pedig tényleg klassz dolog egyedit viselni.

Lente Julcsi írta...

Akkor a sapka-sál mellé lécci köss egy pár (lehet:egypár) kesztyűt is!Az lesz a meglepim :o)
Köszönöm!

Kriszta írta...

Én is nagyon szeretem az egyedi darabokat, de sajnos erre sem igazán értékelik az emberek. Ez a kesztyűd is nagyon klassz lett!

Macus írta...

Ilyenek a népek, sajnos.
Én a sok sálat, baktust mind elajándékozom a barátoknak és lányaiknak. Persze kesztyűt nem tudok kötni hozzá. Meg kéne tanulni.. meg zoknit is jó lenne tudni készíteni.
Majd egyszer.
Viszont a te kesztyűid olyan szépek!

Anice kötős blogja írta...

Mikor bementem a kínaiba és potom pénzért megláttam a "kötött" sapkákat, hát, nekem is elment kicsit a kedvem a további ténykedéstől bevallom. Azért nem adom fel csak kevés időm van, kétszer-háromszor annyi kell most mindenhez olyan lassú lettem és még van három hónap.

Erika írta...

Hát ezen akkorát nevettem! A mi városunkban(!) is ez a helyzet! ez van... pénz beszél...:( sajnos.
Én a helyedben missziót kezdenék: kezdj el ajándékba kötni, és aztán szépen áttérhetsz az értékesítésre... úgyis szájról-szájra fog terjedni, jééé, ki kötötte ezt a csodaszépet?! hol vetted?! stb... hátha bejön..:)

Kataca írta...

Az egyenfejen egyensapka csak egy dolog....a baj az, hogy az emberek irígyek is...ha valaki kilóg, akkor még inkább kiközösítik...
De fel a fejjel!!!!

Timici írta...

szépek lettek a kesztyűk:o)
a közvetlen környezetemben(lakás, suli, ovi) nem ismerek senkit, aki kötne(vagy horgolna, hímezne,varrna), úgyhogy teljes meglepődéssel fogadták, hogy a fiúk sapkáját én kötöttem, elég szomorú:(

Környe Márciusban