2009. december 25., péntek

Köszönöm ...

Nektek az ünnepi jókívánságokat! Én is kívánok Mindenkinek további szép ünnepeket. A hó, sajnos eltűnt teljesen, oda a fehér karácsony illúziója.


Lányok, szabad ma kötni? Mivel semmi fontos teendőm nem akadt, tegnap főztem egy hétre valót, így belekezdtem egy...kendőbe. Már rég volt, hogy ilyet tettem, és egyetlen tűn sincs megkezdett darab.

Volt viszont alapanyag hozzá, mégpedig olyan szép lilás, hogy könyörgött kendő után.

Kaptam! Ajándékként érkezett, pár másik meglepetéssel együtt!

Hálás köszönet érte, mégegyszer!

6 megjegyzés:

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia Moncsi!
Elöször is nagyon boldog,angyalkákban gazdag karácsonyt kívánok Neked és Szeretteidnek!

Másodszor .) ma kötelező kötni .) mert dupla szeretettel vonja be a karácsony ölelése a művedet .)

Jó alkotást!

nöné írta...

Moncsikám, pihenjél sokat, böködjed a bogyócskákat, nagyon szépséges lesz a végeredmény, már lelki szemeim előtt látom! Csodaszép a fonalkád, guszták a finomságok, mi kell még?
Zárójelben mondom, én is egy hadseregnek főztem, holnap CSAK kötni és olvasni fogok:o)
További kellemes ünnepet!

Tinkmara írta...

Már miért ne szabadna kötni? Mindent, ami szép és jólesik a léleknek, sz1vnek. Nagy-nagy szeretettel gondolok Rád. :)

Annamari írta...

Boldog ünnepeket,
hát kössél, persze, én úgy gondolom, hogy ami jólesik, az nem számít munkának, úgyhogy csak nyugodtan. A tűd csodaszép, saját alkotás?

Bernadette írta...

Aha, Ercsu angyalka :-))
Gyönyörűséges. Köss belőle valami szépet

Moncsi írta...

Betti! Te leskelődtél? :))

Környe Márciusban