2009. december 19., szombat

"Sapkás" kesztyű...

Már régóta szemeztem ezzel a megoldással, mivel a sok zongorakesztyűn elgondolkodva arra a megállapításra jutottam, hogy jó jó, praktikus, de pont a kéznek az a része van szabadon, ami, nálam legalább is, a leginkább tud lefagyni. Aztán két napja egy ismerős azzal a kéréssel állított meg, hogy kötnék-e neki egy ilyet. / lám-lám van, akit érdekel mégis, ami nem a kínai csempészimportból származik! / Így aztán nekiálltam, mindent tudok, ami ehhez kell, sapkát, félkesztyűt, csak össze kellett őket "barátkoztatni". Féltem, hogy majd bénázok az összeállítással, de nagyon gyorsan, és talán láthatatlan módon sikeredett, gyapjúvarró tűvel. Azért sikerült bénázni is, a fotózással, bal kézzel csináltam, /a baloldalival :)/.

9 megjegyzés:

Maris írta...

Júúúúúúj, kapucnis kesztyű, de király!
Én meg tudok ujjatlankesztyűt kötni, bibíííííí :-) Végre!!!! Nézd meg!

Moncsi írta...

Maris!

Láttam ám! Ügyes vagyol! Attól csak egy lépés a kapucnis.
Puszi

Tinkmara írta...

Jaj, dejópofa... hogy Te milyen ügyes vagy, újra és újra meg kell állapítanom. :)

Kriszta írta...

Wow, szerintem is szuperötlet, és szuper kivitelezés, nagyon nagyon tetszik!!!

Babi néni írta...

Nekem már jó régóta ilyen kesztyűm van. :o) Csak boltiba, ezért nem ilyen szép. :o)

Moncsi írta...

Köszi, lányok! Elsőre sikerült, ez nagy szó! A boltit azt úgy varrják össze géppel, attól olyan vastag eldolgozás lesz, láttam olyat, nem tetszett. Próbáljátok ki!

Pusssssssssssz!

M.

Tiszi írta...

Na, Moncsi! Ez most megnevettetett. :D Tök jó ötlet és nagyon tetszik ahogy megvalósítottad. :D

Maris írta...

Mocsi, még majd arról mesélj nekem légyszi, hogy mit kell csinálni a keszytűvel, hogy a hüvelykujja mellett ne legyen olyan bazinagy lyuk, mert nekem sajnos van...
Próbáltam olyat, hogy a lyuktól balra és jobbra lévő szemet egyszerűen kicserélem egymással (keresztbe rakom), ez valamennyit segít, de még nem az igazi.... Van tuti módszered?

Maris írta...

Mármint MoNcsi, ezer bocsánat :-)

Környe Márciusban