2009. december 15., kedd

Nem kesztyű...

Köszönöm Lányok a véleményeket, és azt főleg, hogy bebizonyosodott általuk, nem az én készülékemben van a hiba.

Ezt ma kötöttem, délben kezdtem, és nem is tudom, mikor fejeztem be, egy órája biztos van. Csak azért is kötök, mert van, aki értékeli, a többiek meg használjanak, amit akarnak.

Julcsi, ezt gondoltam Neked, a sál van vissza, félkesztyű is elég, mert abból van "raktáron" és félek, hogy elfogy a fonal, a sál befejezése előtt.

Így nézett ki a kezdetekben, négy tűvel kezdtem, majd minden szemet megdupláztam, muszáj volt áttenni körkötőtűre. Még megtaláltam a teflonos változatot, abból is sikerült előkeríteni a rövid damilos változatot. ezért mertem nekiállni. A második képen kész állapotban, ! eldolgozott szálakkal!, de kicsit megroggyantva áll szegény, nem nagyon lettek jók a képek, fejen fotózva, azért remélem, látszik a formája.

7 megjegyzés:

Macus írta...

Szerintem tök jó lett!

Lente Julcsi írta...

Odáig vagyok,gyönyörű!Barátném mostanában kattant rá a zöldre,szerintem imádni fogja :o)
Köszönöm!

Jucuu írta...

Áááá, de gyönyörű zöld!!

Maria írta...

De szép zöld színek!
Moncsi, csak nem problémázol te is ilyenen, ki értékeli, ki nem. Azért kötsz, mert szeretsz kötni és punktum. Létren egy alkotás és valaki egyszer örülni fog neki, más meg nem fontos.

Maria írta...

Hű, elírtam! Létrejön... ez lenne az igazi, bocs. :-)

Tinkmara írta...

Jaj, de helyes, jól néz ki. Olyan ügyes a kezed. Hamarosan szertenézek és akkor terjeszkedni kezdünk. :))

Moncsi írta...

Katinka!

Köszi! Csak tessék, csak tessék, és híresztelj is rólam ilyeneket! /mármint, hogy milyen ügyes vagyok, és szerény... :))/

Környe Márciusban