2009. december 15., kedd

Nem kesztyű...

Köszönöm Lányok a véleményeket, és azt főleg, hogy bebizonyosodott általuk, nem az én készülékemben van a hiba.

Ezt ma kötöttem, délben kezdtem, és nem is tudom, mikor fejeztem be, egy órája biztos van. Csak azért is kötök, mert van, aki értékeli, a többiek meg használjanak, amit akarnak.

Julcsi, ezt gondoltam Neked, a sál van vissza, félkesztyű is elég, mert abból van "raktáron" és félek, hogy elfogy a fonal, a sál befejezése előtt.

Így nézett ki a kezdetekben, négy tűvel kezdtem, majd minden szemet megdupláztam, muszáj volt áttenni körkötőtűre. Még megtaláltam a teflonos változatot, abból is sikerült előkeríteni a rövid damilos változatot. ezért mertem nekiállni. A második képen kész állapotban, ! eldolgozott szálakkal!, de kicsit megroggyantva áll szegény, nem nagyon lettek jók a képek, fejen fotózva, azért remélem, látszik a formája.

7 megjegyzés:

Macus írta...

Szerintem tök jó lett!

K.L.Julcsi írta...

Odáig vagyok,gyönyörű!Barátném mostanában kattant rá a zöldre,szerintem imádni fogja :o)
Köszönöm!

Jucuu írta...

Áááá, de gyönyörű zöld!!

Maria írta...

De szép zöld színek!
Moncsi, csak nem problémázol te is ilyenen, ki értékeli, ki nem. Azért kötsz, mert szeretsz kötni és punktum. Létren egy alkotás és valaki egyszer örülni fog neki, más meg nem fontos.

Maria írta...

Hű, elírtam! Létrejön... ez lenne az igazi, bocs. :-)

Tinkmara írta...

Jaj, de helyes, jól néz ki. Olyan ügyes a kezed. Hamarosan szertenézek és akkor terjeszkedni kezdünk. :))

Moncsi írta...

Katinka!

Köszi! Csak tessék, csak tessék, és híresztelj is rólam ilyeneket! /mármint, hogy milyen ügyes vagyok, és szerény... :))/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)