2009. december 16., szerda

Még egy kendő is...

Az előbbiekhez még kiegészítésként az alapanyagokról: a zöld: Read Heart Dallas Stripe, de már nem gyártják, ha esetleg van még üzlet, ahol kapható, érdemes bespájzolni jó sokat. Ezen az oldalon volt még régebben, de már csak a sima Dallast is kifutó termékként hirdetik.

A sapka Reatextől való, Tundra nevű fonalból készült.

Aztán van itt még valami, ami kendő akar lenni, de csak részletet mutatok, a fonal miatt, amit hol szereztem, na hol, igen: turkesztáni.Egyébként jó bolyhos, és puha, de , aki pl. egy macsekot el tud viselni, annak nem okoz ez sem gondot majd. A kendő pedig, szintén: Na micsoda, igen, Gail! Az összes fonalat elhoztam, Gyöngyromantika Évinek is onnan van a kesztyűjének fonala. De mindent nem fotóztam, majd, ha már átalakulnak. Olyan "szemét" vagyok, nem hagytam másnak belőlük, csak annyit, amiből nem nagyon lehet, mit kötni. Így harcolok a konkurencia ellen.

Nincsenek megjegyzések:

Környe Márciusban