2009. december 26., szombat

Kérés...

Köszönöm a megerősítést, bökdösődtem, sok bogyó készen van már. Krókusz, mindent ajándékba kaptam.

Lenne egy kérdésem, kislányok: Valaki nem tudná felvenni dvd-re az m1-ről, a 0.10-kor kezdődő filmet? Karácsonyi üdvözlet a címe. Már láttam párszor, de annyira tetszik a helyszín, és az, amiről szól, hogy szívesen nézegetném máskor is. Nem valószínű, hogy ma fenn tudok olyan sokáig maradni, és felvenni sincs lehetőségem. Körülnéztem, dvd-n sem lehet kapni, készen. :(( Köszönöm. Aki teheti, nézze meg!!

4 megjegyzés:

Csuri írta...

Szia Moncsi!

Valószínű,hogy meg lesz a film(karácsonyi üdvözlet)ha még érdekel.Írd meg,a címem:mimulus@citromail.hu

Szia Mona

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia :)
Azért biztonságként megpróbálom én is felvenni Neked.
Nem vagyok nagy műszaki ám .)

Tinkmara írta...

Ha minden igaz, meglesz DVD-n, persze angolul, ha esetleg érdekel úgy is. Én még nem láttam, anyósak van meg. Azt mondod szép történet? Puszillak.

Mosolyrend Évi :) írta...

Moncsi megnéztem .) s közben konzerváltam .)
Tetszett!

Környe Márciusban