2009. december 4., péntek

Elvarratlan szálak...

Jó egy éve álltak a szekrényben ezek a terítőcskék, mindenhonnan kilógó fonalvégekkel. Mert az, hogy meghorgolok bármit, az nem újság, gondolom, de ne kéne a fonalat eldolgozni, mert az az igazán nemszeretem feladat. Akárcsak a kendők esetében. Ma aztán végre előszedtem minden ilyen félkész dolgot, és behúztam a mintákba a cérnákat, és még a vasalót is előszedtem, így aztán esztendő múltán kijelenthetem, hogy nincsenek kézimunkás vonalon elvarratlan szálak. (Más nem idekapcsolódó esetekben még akadnak, több évtizedesek is, ezek , sajnos, néha gúzsba kötnek...Ide nem elég az olló, és horgolótű...)

Közben készült még egy pár zokni, Lidl-s fonalból, de nagyon "tökölős"a vastagsága, be is dagadt rendesen a kezem, oldalirányban a csuklóm nem mozdul, a kenyérvágásnál jön ki rendesen, a kést sem bírom rányomni. Most mit tegyek, gyúrjak rá, vagy pihentessem. De az utóbbit úgy sem állom meg. Na, válaszoltam is magamnak...

9 megjegyzés:

Kriszta írta...

Azt aaa... csodaszép terítők!!! Kár lett volna értük, hogy tovább üljenek a szekrénybe.

Moncsi írta...

Köszi, Kriszta, de most kivasalva mennek vissza oda. :((

fpárduc ugrásai írta...

Szervusz!
Micsoda szépségek rejtőztek nálad!
Fáslizd egy kicsit a csuklód, az talán segít! :) Meg a borogatás, meg a tornáztatás, most akkor horgolj egy kicsit! :)))
Fpárduc

Anice kötős blogja írta...

Moncsikám, az évvége engem is egyfajta befejezésre hajt, de nekem nincs ennyi elvarratlan csipkém, mert a szemeim nem bírják a dolgot(sok csipkehorgolást).
Te viszont vigyázz a kiskacsóidra, hogy még többet tudjál majd alkotni. és A zoknid nagyon tetszik ám.

Babi néni írta...

Nekem csak hármat kéne, de most irigy lettem, szóval lehet, hogy nekiesek én is. :o)

Macus írta...

Már régen feltűnt, hogy az eldolgozás és hasonló munkák nem csak nekem utálatosak...
Ezek a terítők!!! Most már ezekért is csodálhatlak. Szóval a díj, amit küldtem, abszolút jogos.
A kezedre vigyázz nagyon!! Inkább egy kis pihi, mint hogy aztán több hét kényszerpihi legyen!

Timici írta...

aztamindenségit!!! nem semmi mennyiségű terítő, le a kalappal és gratula hogy erőt vettél magadon és befejezted;o)

Bernadette írta...

Nagyon helyesek. Az utómunkákat én is utálom. Bár én ezért szeretem a kendőket, mert mindössze 2 madzagot kell eltüntetni.Ugyanez egy virágokból álló pulcsinál mondjuk..... :-).

Kezecskét pihentetni,rögzíteni, legalábbis éjszaka. Nekem már van jó kis sínem is ehhez a mutatványhoz, de a fásli is megteszi. (egy exgyógytornász):-)

Moncsi írta...

Köszi, Bernadett! Csak rágyúrtam egy kis almahámozással, reszeléssel. De csak akkor akad be, ha sokáig nem csinálok semmit. Apának van egy tippje, miért fáj, de az nem túl publikus. 18-as karika .)))

Környe Márciusban